Mondhatnánk, hogy elmúlt a 70-es 80as évek nagy divatja, a kitűző őrület (amikor minden tinédzser dzsekije és táskája telis-tele volt együtteses jelvényekkel), azonban nem mondjuk. A kitűző jelenség fennmaradt a későbbi évtizedek során is, egészen napjainkig. Még most is sokan hordanak kitűzőt, csak nem annyira menő, mint annak idején (vannak olyan szubkultúrák, akik kifejezetten erre szakosodtak pl. anime és manga rajongók).

Legjobban ezt onnan látjuk, hogy ha nem is nagy számban, de folyamatosan érkeznek rendelések a nagy sztárok képeivel, idézeteivel, valamint hazai zenekarok is rendelnek tőlünk jelvényeket, ki kisebb, ki nagyobb mennyiségben. Magam is, ha elmegyek egy koncertre, látom, hogy a rajongók bizony hordják a kitűzőket, régieket és újakat egyaránt.

Maguknak a zenekaroknak se rossz üzlet, mert ezzel a kis kellékkel kiegészíthetik a maguk merchandise kínálatukat (ezáltal a bevételüket), és a marketing szempontjából jó felület, hiszen a rajongók folyamatosan viselik és szóróajándéknak is tökéletes. Ráadásul filléres tétel egy-egy nagy reklámkampányhoz képest.

Egy szó, mint száz, a kitűző nem lefutott dolog, mindenképpen érdemes befektetni. Nézzétek csak meg a referenciáinkat!

Zenekaros kitűzők

Zenekaros kitűzők